close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תקליטנית דתית

מערכת שורשיז חשוון, תשעז18/11/2016

לאירוע שמח במיוחד, אל תתפשרו על תקליטנית דתית שתעניק לאירוע שלכם את המיטב

תגיות:

נערכים לאירוע דתי? בת מצווה, מסיבה או כל דבר אחר. אתם בוודאי מודעים למגוון המטלות המוטל על כתפיכם. עליכם לסגור עם אולם אירועים, לבחור את הקייטרינג, לקנות ביגוד מתאים כיאה לאירוע, ומשימת המשימות – בחירת תקליטנית דתית לאירוע. כולנו מודעים לחשיבותה של התקליטנית או התקליטן באירוע. התקליטן הוא זה שנותן את הטון – תרתי משמע... וכשהטון הוא צורמני, כל האירוע מאבד מטעמו הטוב. האורחים שלכם לא יזכרו את האוכל הטוב ואת האולם היוקרתי אם התקליטן העכיר את האווירה בכישרון יוצא דופן... לכן, כדי שדבר כזה לא יקרה, עליכם לבחור תקליטנן או תקליטנית מתאימים ביותר לאופי האירוע ואופי האורחים.

ננסה לפרט את הדברים על מנת להקל עליכם את הבחירה.

תקליטנית דתית בהתאם לאופי הקהל –

ההתאמה של התקליטן לאופי האירוע הינו כמעט קריטי להצלחת כל אירוע. אם בוחרים בתקליטן המנותק מההווי של האורחים ומהניואנסים הדקים של המרקם החברתי אליו הם משתייכים לא תהיה כימיה בין התקליטן לציבור והם לא יצליחו להתחבר למנגינה. לכן, לפני שסוגרים עם תקליטן, חובה לוודא שהוא מכיר את הסגנון והאופי של האורחים שלכם והוא יצליח להרים לכם אירוע יפה ושמח.

תקליטנית מוכרת –

כאשר אתם מחפשים תקליטנית לאירוע דתי, חשוב שתעשו קצת שיעורי בית. בדקו מי היא התקליטנית החמה בשוק ומי היא המומלצת ביותר. מתוך אלו תבחרו את התקליטנית שתתאים ביותר לתקציב שלכם.

תקליטנית עם יחסי אנוש טובים –

התקליטן באירוע נחשף פעמים רבות לבקשות שונות מצד הקהל. יש שיבקשו שרירם מסוימים ויש שיבקשו דווקא שלא ישמיעו שירים מסוימים. לכן, חשוב מאוד שהתקליטן או התקליטנית יהיו בעלי יחסי אנוש טובים. הם ידעו מתי להיות אדיבים וקשובים לקהל ומתי להיות אסרטיביים ולעמוד על שלהם. מובן, שאתם כבעלי השמחה אחראיים לרשימת השירים, יחד עם התייעצות עם התקליטנית. אך התקליטנית כפופה לדעתכם ולא לדעת אף אחד מתוך הקהל.

לאירוע שמח במיוחד, אל תתפשרו על תקליטנית דתית שתעניק לאירוע שלכם את המיטב. אירוע שמח ומשמח שכל האורחים יצאו ממנו בטעם טוב.

אירוע כזה לא ישכחו עוד זמן רב.

המאמר באדיבות האתר "תקליטנית בקליק".

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה